بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


این لیست کروش،همان مربی بزرگ و حرفه یست!

http://axgig.com/images/63708914823929563084.jpg

تا جای که اطلاع داریم در قرار داد کروش با فدراسیون فوتبال ایران مفادی وجود دارد که ان مربی پرتغالی را ملزم می کنند که کارگاه های آموزشی برای مربیان ایرانی دایر کند و نیز با نظارت بر تمرینات تیم های پایه ای فوتبال با کشف و پرورش استعدادهای جدید  برای آینده فوتبال ملی پشتوانه سازی صورت بگیرید!منتهی تنها چیزی که از کروش دیده نشده رو کردن حتی یک بازیکن پدیده و جوان در تیم ملی کشورمان بوده است!
مع الوصف می توان از لیست جدید تیم ملی انتقاداتی از سرمربی خارجی آن داشته باشیم و علت دعوت شدن چهار بازیکن را از این مربی بزرگی که ادعای حرفه ای بودن و داشتن نظم و دیسپلین می باشد،جویا شویم!
در لیست جدید کروش  نام پنج بازیکن بدجوری توی ذوق میزند!
مهرداد پولادی بازیکنی که حدود 6 ماهی هست که مصدوم بوده و هنوز نتوانسته در تمرینات گروهی تیمش شرکت کند!
یعقوب کریمی بازیکن نیمکت نشین سپاهان اصفهان که فکر کنیم در طول 12 هفته از برگزاری لیگ سیزدهم جمع دقایق حضورش در ترکیب تیمش به یک بازی کامل 90 دقیقه ای هم نرسیده است!
مجتبی جباری بازیکنی که از هفته پنجم لیگ دیگر نه با تیمی تمرین میکرد و نه در کوران مسابقات لیگ قرار داشته است!
چهار و پنجمین بازیکن نیز سردار آزمون و مهرداد بیت آشور هستند که بعد از امید نظری که بازیکنی گمنام و کاملا ناشناخته ای بود کروش با دعوت این دو بازیکن فقط جای دو جوان شایسته ای که در لیگ برتر درخشش خوبی داشته اند و با حداقل امکانات عملکرد خوبی از خود نشان دادند را در اردوی تیم ملی ایران گرفته است.بازیکنانی چون مسعود حسن زاده از تیم داماش گیلان،یا سجاد شهباززاده مهاجم سایپای کرج و ......


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 7 / 1392برچسب:اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال,کروش,کشف و پرورش استعدادها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com